Anunturi Munca Curatenie Uk 28 IULIE

Anunturi Munca Curatenie Uk 28 IULIE 

HOUSE AND OFFICE CLEANER, London (NW10 3EJ). Post temporar (part time). Salariu: £8 / oră. Cerințe: experiență în domeniu, seriozitate. Tel: 078 1136 8853 (Jen)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

EVENING CLEANER, London. Compania: North Kent Cleaning Services Ltd. Post permanent (part time), program de lucru de 2 ore / zi, 6am – 8am, marți și joi. Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: seriozitate, punctualitate. Se oferă pregătire la fața locului. CV la Email: nora.keily@northkentcleaning.co.uk (Ref: Thamesmead)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER (DBS), London. Compania: Premier Work Support Ltd. Post permanent (full time). Salariu: £6.5 / oră (crește la £7.5 după 12 săptămâni). Cerințe: verificări de cazier tip enhanced DBS. Tel: 020 8514 2200 (Tricia)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, London. Compania: Compass Group UK & Ireland Ltd. Post permanent (part time). Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: bine organizat, pasionat, atitudine pozitivă, capabil de a lucra în colectiv. Tel: 012 1457 5000 (Emmaline Lawton); Ref: compass/TP/92996/10999/EL

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, London. Compania: Emprise Services Plc. Post permanent (part time), program de lucru de 18 ore / săptămână, 8am – 11am, luni – sâmbătă. Salariu: £7 /oră. Cerințe: seriozitate, pasiune, atitudine pozitivă. CV la Email dudley.turner@emprise.co.uk cu Ref: 8535

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CARPET CLEANER, London. Compania: Canada Cleaning Services Ltd. Post permanent (full time), program de lucru de 40 ore / săptămână, 7am – 16pm, luni – vineri. Salariu: negociabil în funcție de epxeriență. Cerințe: CSE sau echivalent, experiență în domeniu. Tel: 019 9263 0410 (Phil) sau CV la Email: sally@canadacleaning.co.uk

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, London (SW1 Y area). Compania: Simply Better Services Ltd. Post permanent (part time), program de lucru de 12.5 ore / săptămână, 6am – 8:30am, luni – vineri. Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: experiența în domeniu constituie avantaj. Tel: 017 0271 3100 (sunați numai în intervalul 9am – 5pm, luni – vineri); Ref: 421

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, Brockley / Lewisham, South East London. Compania: 786 Services Ltd. Post permanent (full time), program de lucru 9am – 5pm. Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: experiență în domeniu, referințe sau recomandări verificabile, forme legale de ședere / drept de muncă în UK. CV la Email: cleaning@786services.co.uk

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, Chiswick area, London. Comapania: Red Support Services Ltd. Post permanent (part time), program de lucru 5:15am – 7:45pm, luni – vineri. Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: seriozitate, experiența în domeniu constituie avantaj. Tel: 077 9266 7298 (Belk)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

EVENING CLEANER, Leadenhall Street area, London. Compania: Androm FM Ltd. Post permanent (part time), program de lucru de 12.5 ore / săptămână, luni – vineri. Salariu: £9.15 / oră. Cerințe: experiența în domeniu constituie avantaj. Se oferă pregătire la fața locului. Tel: 019 2576 7389, selectează opțiunea 1, lasă-ți numele, numărul de telefon și ID-ul job-ului (job ID: 17445897)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

RETAIL STORE CLEANER, London. Compania: Monster UK. Post permanent (part time), program de lucru de 6 ore / săptămână, 8:30am – 10:30am (luni, miercuri și vineri). Salariu: £7 – £8 / oră. Cerințe: inițiativă, de încredere. SMS la 80800 cu codul A4, urmat de nume și poste-code

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER PART TIME, Chelsea area, London (SW 10). Compania: Canada Cleaning Services Ltd. Post permanent (part time), program de lucru de 15 ore / săptămână, 8am – 11am, luni – vineri. Salariu: £6.5 / oră. Cerințe: CSE sau echivalent, de încredere, muncitor. Tel: 079 5891 4807 or 019 9263 0410 (Phil)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

MORNING CLEANER, Chiswick, London. Compania: Ever Brite Cleaning Services Ltd. Post permanent (part time), program de lucru 7am – 9am, luni și joi. Cerințe: experiența în domeniu constituie avantaj. Se oferă pregătire la fața locului. Tel: 012 9643 2051

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

WELFARE CLEANER, East India area, London. Compania: Qualified Labour Supply Ltd. Post permanent (part time). Cerințe: CSCS card valalabil. Tel: 020 7987 5253

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, London. Compania: RPC Cleaning Services Ltd. Post termporar (part time), program de lucru de 5 ore / săptămână, 7am – 10:30am, luni și joi. Salariu: £7 / oră. Cerințe: atitudine pozitivă, dedicare. Tel: 078 7603 3265 sau CV la Email: paulette.martin@rpccleaning.co.uk

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, London. Compania: Emprise Services Plc. Post permanent (part time), program de lucru de 6 ore / săptămână, 8am – 10am (luni, miercuri și vineri). Salariu: £7 / oră. Cerințe: seriozitate, referința este necesară! Tel: 077 8816 6477 (Ref: DTMO273) sau CV la Email: Dudley.Turner@emprise.co.uk

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER SUPERVISOR, Marylebone area, London. Compania: Professional Personnel Management Ltd. Post permanent (part time), program de lucru 9pm – 12pm (luni –vineri) și 12pm-5pm (sâmbătă). Salariu: £9 / oră. Cerințe: experiență în domeniu, nivel bun de limbă engleză (vorbit). Tel: 012 1450 8950 (Ref: CLS/W1/CG_1436358984)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CAR PARK CLEANER, Finchley Central area, London. Compania: Gleaming Cleaning Company Ltd. Post permanent (part time), program de lucru 7am – 10am, luni – vineri. Salariu: £7 / oră. Atribuții: deschiderea locației, muncă în recepție (7am – 8:30am), măturatul și curățatul parcării (8:30am – 10am) Cerințe: experiența în domeniu constituie avantaj. Se oferă pregătire la fața locului. CV la Email: mark@gleamingcleaning.co.uk

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

SCHOOL CLEANER, London. Compania: Cayenne Recruitment Ltd. Post permanent (part time), program de 43 de săptămâni / an, 3pm – 6pm, luni – vineri. Salariu: £7.5 / oră. Cerințe: prezentați-vă la interviu la birourile din Dartford cu certificatul DBS / CRB la dvs. CV la Email: kenny.parish@cayenne-recruitment.com

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER (TERM TIME), London. Compania: Bouygues E&S FM Ltd. Post permanent (part time), program de lucru de 20 de ore / săptămână, 44 de săptămâni / an, luni – vineri. Salariu: £7.45 / oră. Cerințe: experiență în domeniu, flexibilitate, nivel mediu de limbă engelză (scris și vorbit), bine organizat, cunoașterea reglementărilor de siguranță H&S, DBS / CRB check. CV la Email: HR.EducationLND@bouygues-es.co.uk (Ref: CLETTKAAW10)

<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>

CLEANER, City of London. Compania: Hays Ltd. Post temporar (part time), contract pe tremens lung, program pe ture de zi sau de seara. Salariu: £9.15 / oră. Cerințe: punctualitate, experiența în domeniu constituie avantaj. Tel: 020 7259 8702 (Alex); Ref: 2501211_1435077703


Leave a comment